Անընկեր դդումը

Լինում է չի լինում մի դդում է լինում այս դդումի հետ ոչ ոք չեր ուզում ընկերանալ որովհետև մնացած բոլոր դդումները մտածում եին որ նա վատ ընկեր կլինի։ Մի օր երբ դդումը իր համար տանը նստած էր հանկարծ ձայներ լսվեցին դդումը տանից դուրս եկավ և տեսավ որ ագռավը եկել է և նստել նրա պատուհանին։ Ինչ ես անում ագռավ հարցրեց դդումը։ Ագռավը պատասխանեց ես տեսել եմ որ ոչ մի դդում քեզ հետ չի ուզում ընկերանալ այդ պատճառով եկա քո տուն որ հասկանամ ինչու քեզ հետ ոչ մի դդում ընկերություն չի անում։ Որովհետև նրանք մտածում են որ ես վատն եմ ասաց դդումը։ Ինչու են բոլորը այդպես կարծում հարցրեց ագռավը։ Ես չգիտեմ։ Ագռավը ասաց ես քեզ հետ ընկեր կլինեմ բայց մեկ պայմանով որ մենք պետքե բոլորին համոզենք որ դու լավ դդում ես լավ լավ ասաց դդումըև այդպս նրանք բոլոր դդումներին համոզեցին որ նա լավ դդում է հեքյաթն ավարտվեց։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *